Materialer til generalforsamling 2019

Bestyrelse -

Så er årsregnskabet og årsberetningen klar til  gennemlæsning og til drøftelse på generalforsamlingen den 30. marts 2019. De kan findes på dette link.

Døvania har bekendgjort dato på hjemmesiden siden den 3 oktober 2018, og indkaldelsen sammen med dagsorden kom på hjemmesiden d. 21. februar 2019, kan ses her. Dagsordenen gengives her:

Dagsorden:

  1. Valg af dirigent
  2. Valg af referent
  3. Valg af to stemmetællere
  4. Bestyrelsens, udvalgenes og afdelingens årsberetning forelægges til godkendelse
  5. Fremlæggelse af årsregnskab til godkendelse
  6. Budget til orientering
  7. Kontingenter
  8. Behandling af forslag
  9. Valg af bestyrelse:
    Formand (hvert år)
    To repræsentanter (ulige år)
    To repræsentanter (lige år)
    To suppleanter (hvert år)
  10. Valg af 2 revisorer (hvert år)

I indkaldelsen skrev vi at fristen for indsendelse af forslag var den 16. marts, og vi kan konstatere, at der efter den dag ikke var indkommet noget forslag til behandling.

Dørene til generalforsamlingen er åben efter kl. 11.00, og der serveres brunch, som kræves en tilmelding. Du kan tilmelde dig til brunch her. Fristen for tilmelding: 23. marts kl 23.55.

Selve generalforsamling starter kl 13.00.

HUSK at alle er velkommen til at komme og overvære generalforsamlingen! Vi vil bliver glad, hvis du tilmelde dig, det er af hensyn til antal af kaffe, te og kage. Du kan tilmelde dig til generalforsamling uden brunch her. Fristen er 23. marts kl 23.55, du kan dog stadig tilmelde dig til generalforsamling efter fristen, ved at sende en mail til bestyrelse@dovania.dk

Venlig hilsen
Bestyrelsen

Kommentér artiklen

I henhold til offentlighedsloven vil anonyme indlæg blive slettet - og det samme gælder indlæg, der ikke overholder en sober tone. Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Tilmeld nyhedsbrev

Døvania Menu