Døvanias nye næstformand og bestyrelsens arbejdsfordeling

Bestyrelse -

Døvania

NÆSTFORMAND

På bestyrelsesmødet den 18. april kunne vi konstatere, at idrætsforeningens nye næstformand er Sabine Brink.

Sabine har en særdeles stor erfaring med bestyrelsesarbejde fra hendes mangårige arbejde i Viking, og hun har prøvet mange forskellige bestyrelsesposter i 20 år. Hun tøvede slet ikke med at sige ja til hvervet som næstformand for Døvania, og det glæder bestyrelsen meget.

ARBEJDSFORDELING

Bestyrelsen har fordelt følgende fokusområderne mellem sig således:

Formand Emil Clemmensen
– Overordnet ansvar for opgaveudførelserne
– Repræsentation (generelt)
– Politik
– Referent til bestyrelsesmøder
– Har adgang til netbank og E-Conomic

Fokusområder økonomi og administration (Christian Høybye og Britt Nøhr Pedersen)
– Bogføring
– §44 hos DHIF
– Har adgang til netbank og E-Conomic- Har telefonen med Mobilepay
– FOS tilskud fra kommunen (overordnet) + CFR
– Halbookinger (3 former: udendørs, indendørs, vinter)

Fokusområder medlemmer og information (Charly Witt og Sabine Brink)
– Medlemslister og kontingenter
– Kontakt til idrætsledere
– Koordineringsmøder (hvert halve år)
– Sortlisten
– Skaffe nyheder til hjemmesiden (overordnet)
– Annoncer og hjemmesiden (i samarbejde med webmasteren)
– Har adgang til E-Conomic

Fokusområdeansvarlige koordinerer internt hvordan opgaverne løses. Nogle af opgaverne i de 4 fokusområder er givet til hinanden på tværs i en bestemt periode, og suppleanterne får gradvis forskellige opgaver af fokusområdeansvarlige, hvor der er behov for ekstra hjælp.

Kommentér artiklen

I henhold til offentlighedsloven vil anonyme indlæg blive slettet - og det samme gælder indlæg, der ikke overholder en sober tone. Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kommende events

Der er desværre ingen events med den nuværende søgning.Se alle events

Tilmeld nyhedsbrev

Døvania Menu