Nyt om bestyrelsesvalg til generalforsamling 2019

Bestyrelse -

D. 30. marts 2019 skal Døvania holde den ordinære generalforsamling. Selve generalforsamlingen starter kl 13.00.

Fra kl 11.00 til 13.00 serverer vi brunch! Husk at tilmelde dig! Det er gratis for medlemmer, mens for ikke-medlemmer koster det 50 kr.

Du kan tilmelde dig til brunch og generalforsamling HER. Fristen er 23. marts kl 23.55.

Man kan godt at tage direkte til generalforsamlingen fra kl 13.00. For medlemmer er det stadig gratis, mens det koster 15 kr for ikke-medlemmer. Man skal tilmelde til generalforsamling, det er af hensyn til indkøb af drikkevarer mm. Du kan tilmelde dig til generalforsamlingen HER.

Bestyrelsesvalg

Punktet Bestyrelsesvalg er vigtigste punkt på generalforsamling 2019, da vi skal finde flere nye folk til bestyrelsen.

  • Formand (På valg): Sabine Brink genopstiller.
  • Bestyrelsesmedlem (lige år, ikke på valg): André Kobberholm ønske at træde tilbage fra bestyrelse i utide.
  • Bestyrelsesmedlem (ulige, på valg): Kristin Martinsen genopstiller.
  • Bestyrelsesmedlem (lige år, ikke på valg): Britt Pedersen.
  • Bestyrelsesmedlem (ulige år, på valg): Aleksander Madsen ønsker at stoppe.
  • 1. Suppleant (på valg): Christian Høybye ønsker at stoppe.
  • 2. suppleant (på valg): vakant

Det betyder derfor at der skal findes mindst 2 nye folk til bestyrelsen, samt 2 nye folk til suppleantposter.

Vi vil stærkt opfordre dig og jer alle til at tænke over om det er nu, at du vil at stille op og gør en forskel for Døvania? Du kan også snakke med folk i klubben, hvis du mener vedkommende er en god kandidat til bestyrelsen.

Vi har brug for dig, Døvania har brug for dig!

Vi vil fortælle kort om hvad vi normalt laver i bestyrelsen i Døvania, for det kan være at du synes at det kræver en masse af tid og energi at sidde i bestyrelsen i Døvania.

Arbejdsmængden falder faktisk markant i forhold til 2011 til nu. Det var typisk omkring 11 bestyrelsesmøder om året i dengang, i dag holder vi omkring 4-6 møder om året.

En af de store ændringer er at Døvania fremover har ikke et lokale i Brohusgade længere, tidligere skulle bestyrelse bruge en masse af tid på at tænke over hvordan vi skal vedligeholde lokalet på Brohusgade. Det skal vi ikke længere, derfor frigør det en masse af energi og økonomi til andre spændende idéer og bedre tiltag til medlemmer i klubben.

Alle papir og mapper er efterhånden konverteret til elektronisk, og opbevares på skyen, derfor kan man let at hente Døvanias materialer fra alle steder.

De tidligere bestyrelser har gjort et stort arbejde for at rydde op i forskellige tunge systemer, som vi havde haft, bl.a. økonomistyring og medlemsregistrering. I dag har vi dem i ét system, som har gjort det meget lettere at styre og får et god samlet overblik. Det betyder at den ny bestyrelse ikke behøver at bruge alt for mange kræfter på systemer.

De seneste par år havde bestyrelse meget målrettet fokus på at omstrukturere, rydde op og udarbejde nye procedurer. Nu er der tid til at fokusere på noget spændende: nemlig pleje af medlemmer samt søsætte fede idéer og projekter i Døvania! For at det skal lykkes, har vi brug for dig!

Hvis du har nogle spørgsmål til bestyrelsesarbejde eller vil blot vide mere om det, så er du altid velkommen til at kontakte formand Sabine Brink, på mail: sabine@dovania.dk

Vi ses til generalforsamling d. 30. marts 2019!

Kommentér artiklen

I henhold til offentlighedsloven vil anonyme indlæg blive slettet - og det samme gælder indlæg, der ikke overholder en sober tone. Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Kommende events

Der er desværre ingen events med den nuværende søgning.Se alle events

Tilmeld nyhedsbrev

Døvania Menu