Annonce

Nyhedsbrev fra formanden november 2015

Bestyrelse -

Kære medlemmer!

Dette nyhedsbrev må være årets sidste, og jeg må sige, at tiden har fløjet afsted – endda så hurtigt at jeg føler, at generalforsamlingen var for et par måneder siden.

GENERALFORSAMLING 2016

På bestyrelsesmødet for et par uger siden begyndte vi på forberedelserne til generalforsamlingen næste år. Der er faktisk mange ting, der skal forberedes baseret på erfaringen fra generalforsamlingen i marts. Derfor vil vi være bedre forberedt i denne omgang, og Charly Witt og Emil Clemmensen er sat på opgaven som koordinatorer. Inden for de næste par uger vil der komme de første informationer på vores hjemmeside.

BESTYRELSEN I LØBET AF 2015

Bestyrelsens sammensætning har ændret sig siden generalforsamlingen i marts måned. Efter generalforsamlingen har vi forsøgt ihærdigt at finde en, der vil være interesseret i at varetage kassererposten, men efter et godt stykke tid besluttede bestyrelsen at omdanne kassererposten til en bestyrelsesmedlemspost, for vi havde behov for fuld styrke i bestyrelsen for at kunne afholde FU-møder og efterkomme opgaverne. Vi fik så Rune Andersson ind på den post fra suppleantposten.

For et par måneder siden ønskede Kasper Lilja-Nielsen at bytte sin bestyrelsesmedlemspost med Charly Witts suppleantpost. Dette kunne bestyrelsen gå med til, og da bestyrelsen snakkede om Døvanias fremtid, fik vi endnu en rokering: næstformandsposten gik fra André Kobberholm over til Emil Clemmensen. Det kan godt virke lidt uoverskueligt, men jeg kan berolige jer med, at det er foregået godt hver gang og har styrket Døvania.

Det sidste nye er nu:

– Rune Andersson har fået bevilget orlov fra bestyrelsesarbejdet på ubestemt tid
– André Kobberholm ønsker at koncentrere sig om sin afsluttende eksamensopgave i december måned
– Charly Witt har bedt om at få sat sine opgaver på lavere niveau de næste par uger pga skoleopgave

Alt dette er medvirkende til at bestyrelsens aktivitet er sat ned på absolut minimum i perioden 5. december 2015 – 9. januar 2016. Dog er formanden til rådighed på mailen, hvis der er noget vigtigt.

FUTSAL-VM I THAILAND

Jeg er virkelig ked af, at vore søde og dygtige fodboldpiger ikke fik mere ud af deres deltagelse i VM i futsal i Thailand, når jeg tænker på deres kæmpearbejde med at træne og forberede sig i rigtig lang tid i forvejen. Jeg er slet ikke skuffet over deres indsats – tværtimod! Jeg ved helt bestemt, at de har trænet meget og været meget fokuseret på VM. Det er helt forståeligt, hvis de føler sig skuffet over resultaterne og ønsker en pause for at få det på afstand.

Der er en ting, som jeg er meget glad for at høre om pigerne:
De har opført sig meget eksemplariske og været glade under hele turen, og det varmer rigtigt meget at høre om det. Dette kendetegner sportsmanship til fulde. Bestyrelsen vil hermed sige tak for pigerne for deres indsats og ikke mindst deres positive sportsmanship. Det er værdsat! Mon ikke de fortjener en god oplevelsestur til Belgien næste år og bare have det rart sammen der! Vores damefodboldafdeling planlægger nemlig en tur til en international turnering i foråret.

HJEMMESIDENS FREMTID OG MULIGHEDER

Nu hvor vi har fået en god og effektiv hjemmeside op at stå og den kører rigtigt godt. Vi er begyndt at få henvendelser fra firmaer, der ønsker at opsætte annoncer på hjemmesiden, og vores dygtige webmaster André Kobberholm er også i gang med at kontakte firmaer og institutioner, der kan være interesserede i at have deres navne på hjemmesiden.

Bestyrelsen ønsker nemlig, at hjemmesiden først og fremmest skal være selvfinansierende via annonceindtægterne, og på længere sigt kan de måske dække omkostningerne ved at arbejde med nyhederne, hvis vi vil udnytte flere muligheder med hjemmesiden f.eks. transport til begivenhederne, live streaming ved Døvanias arrangementer/turneringer – ja ideerne kan være mange, men en ting står tilbage hver gang: hvem vil hjælpe os som frivillig og det er svært at kunne finde folk, der kan gøre det gratis og det kræver uden tvivl tid til at arbejde med hjemmesiden.

NYHEDSBREVE FREMOVER

Nu tænker man nok, at nyhedsbreve vil udkomme i mindre grad. Det er tværtimod modsat, for bestyrelsen har modtaget henvendelser om at vi godt kunne lave nyhedsvideo, når vi har en fleksibel og egnet hjemmeside til at også indeholde nyhedsvideoer. Bestyrelsen har spurgt mig, om jeg vil lave en nyhedsvideo i denne omgang, men jeg synes ikke, at jeg er en god skærmtrold lige nu, så jeg vil hellere vente til næste måned. Det er helt sikkert, at bestyrelsen vil lave flere nyheder på video fremover.

KOORDINERINGSMØDE I JANUAR

Bestyrelsen har besluttet, at der skal være et koordineringsmøde i Døvania torsdag den 14. januar 2016, og der er sendt en mail til alle udvalgslederne. Dagsorden vil blive sendt ud til lederne efter bestyrelsesmødet den 12. december. Koordineringsmødets emner vil nok være medlemsstatus, regnskabsstatus, budget 2016, generalforsamling 2016, indstilling til årspriser 2015, DDI-andel. Hvis du som medlem har nogle ting, som bør tages op på mødet, så snak med din udvalgsleder om det.

NÆSTE BESTYRELSESMØDE

Næste bestyrelsesmøde er fastsat til den 12. december 2015.

Alle frivillige, medlemmer, udvalgsledere og æresmedlemmer ønskes hermed en glædelig jul og et godt nytår. LÆNGE LEVE DØVANIA!

Venlig hilsen

formand Christian

Kommentér artiklen

I henhold til offentlighedsloven vil anonyme indlæg blive slettet - og det samme gælder indlæg, der ikke overholder en sober tone. Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Kommende events

Der er desværre ingen events med den nuværende søgning.Se alle events

Tilmeld nyhedsbrev

Døvania Menu