Annonce

Døvanias nye næstformand og bestyrelsens arbejdsfordeling

Bestyrelse -

Døvania

NÆSTFORMAND

På bestyrelsesmødet den 18. april kunne vi konstatere, at idrætsforeningens nye næstformand er Sabine Brink.

Sabine har en særdeles stor erfaring med bestyrelsesarbejde fra hendes mangårige arbejde i Viking, og hun har prøvet mange forskellige bestyrelsesposter i 20 år. Hun tøvede slet ikke med at sige ja til hvervet som næstformand for Døvania, og det glæder bestyrelsen meget.

ARBEJDSFORDELING

Bestyrelsen har fordelt følgende fokusområderne mellem sig således:

Formand Emil Clemmensen
– Overordnet ansvar for opgaveudførelserne
– Repræsentation (generelt)
– Politik
– Referent til bestyrelsesmøder
– Har adgang til netbank og E-Conomic

Fokusområder økonomi og administration (Christian Høybye og Britt Nøhr Pedersen)
– Bogføring
– §44 hos DHIF
– Har adgang til netbank og E-Conomic- Har telefonen med Mobilepay
– FOS tilskud fra kommunen (overordnet) + CFR
– Halbookinger (3 former: udendørs, indendørs, vinter)

Fokusområder medlemmer og information (Charly Witt og Sabine Brink)
– Medlemslister og kontingenter
– Kontakt til idrætsledere
– Koordineringsmøder (hvert halve år)
– Sortlisten
– Skaffe nyheder til hjemmesiden (overordnet)
– Annoncer og hjemmesiden (i samarbejde med webmasteren)
– Har adgang til E-Conomic

Fokusområdeansvarlige koordinerer internt hvordan opgaverne løses. Nogle af opgaverne i de 4 fokusområder er givet til hinanden på tværs i en bestemt periode, og suppleanterne får gradvis forskellige opgaver af fokusområdeansvarlige, hvor der er behov for ekstra hjælp.

Kommentér artiklen

I henhold til offentlighedsloven vil anonyme indlæg blive slettet - og det samme gælder indlæg, der ikke overholder en sober tone. Din email adresse vil ikke blive offentliggjort. Krævede felter er markeret med *

Kommende events

Der er desværre ingen events med den nuværende søgning.Se alle events

Tilmeld nyhedsbrev

Døvania Menu